Onsdag

Har inte uppdaterat sen i helgas. Eller, det är inte ens ett ord, det borde det vara.. (?)
Men det har ändå inte hänt något speciellt, gick på första Robomemo grejen, och det gick helt okej, kommer antagligen bli jobbigare med tiden, men jag får se =) Jag fick en apelsin bit iallfall hihi, och för varje vecka som går så ska jag få en grej, som belöning. Det kommer nog bli mest Tokio Hotel grejer, men även nån tröja kanske.

Nu kollar jag på Vänner, det här avsnittet är så sjukt kul. Ikväll kl 20 är det dans, yeeeeeey!

Musik, vad skulle jag göra utan musik. Jag bli pigg och så himla glad av det, önskar att det alltid kommer att finnas plats för musik och dans i mitt liv. =)
Coldplay - ett av världens bästa band. Musiken och texterna berör en verkligen . Texterna är så.. Ja, jag vet inte hur jag ska förklara texterna, men dom är bara så sanna, så verkliga. Det krävs bara en av Coldplays "lugna" låtar så brister jag ut i gråt.




Lyssna på texten så förstår ni vad jag menar! The scientist, Viva la vida, Yellow, Violet hill, det är bara några av deras gryyymma låtar, sen finns det säkert flera jag har glömt eller inte ens hört. OMG säger jag bara! =D (Min kärlek till Tokio Hotel är dock större;))

Kommentarer
Postat av: My - miljöbloggen

De är bra :) Men blev lite chockad en gång när det gick en reklam om ett Rock album man kunde köpa med samlade rocklåtar på, och så var en av Coldplays låtar med de. De är väl ändå inte rockiga?

2008-11-13 @ 20:30:53
URL: http://birch.webblogg.se/
Postat av: My - miljöbloggen

sv; tack så mycket =) nja, jag längtar mest tills jag fyller 18. åldern 17 gör ju inte någon stor skillnad! deppa inte över att vara 13, det var den bästa tiden i mitt liv i alla fall :) ha det bra

2008-11-14 @ 06:33:29
URL: http://birch.webblogg.se/
Postat av: MANGO

ÄLSKAR COLDPLAY!!!

inget liv utan musik! <3



sv: naw va du är söt!

2008-11-15 @ 13:11:06
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0