Saturn Return

Jag har spenderat halva eftermiddagen på att googla på piercare överallt i Stockholm, jag har hört att East Street verkar vara väldigt noggranna med hygien, men även noggranna med åldersgräns.. Synd, trots att jag har förälders tillstånd får jag inte pierca mig där pga 15 års gräns har jag för mig sist jag kollade. 

Sedan hittade jag ett ställe i Gamla stan som heter Saturn Return, där det är åldersgränser, men jag är inte helt säker för dom verkar inte ha någon hemsida såvitt jag vet.. Men iallafall, jag såg att många hade skrivit att dom inte har åldersgräns, men sen hade nån skrivit att dom hade åldersgräns, men att man kan ha förälders tillstånd vid en viss ålder. Vilken fick jag tyvärr inte reda på. Men sen såg jag att en tjej hade skrivit nåt liknande "Jag piercade mig på Saturn Return för ett tag sen och dom var noggranna med hygien och det har läkt bra. Jag var 13"
Iofs hade hon piercat naveln, men jag ska ju göra det senare när jag har fått ihop pengar efter ögonbryns piercingen.

Jag ska fortsätta att kolla runt, och sedan ska jag googla lite mer om ögonbryns piercing för jag vill ju behandla den så bra som det går. Tänker inte slarva nåt bannemej! =)
Om ni vet nåt om Saturn Return om åldersgräns, hygien osv eller andra piercare där dom piercar 13åringar, så hör av er. Jag vet att jag har skrivit några sånnahära inlägg, men jag vill veta så mycket som det går om piercingar. Tack! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0