Seems like its over.

Hej på er =) Idag är det lördag. Har naaaaadda planerat, skulle ju ha varit hos Amanda ikväll med nåra andra men det blir nog inte så. Ska nog ta mig tid till att ladda upp lite musik på mobilen, har gått och skjutit det frammåt hela tiden eftersom att jag behöver hjälp med det av min brrror.. Är inte så bra på datorer ;)

Klockan är iaf kvart i två just nu, och jag har bara pluggat massa spanska till provet på måndag. Ska sätta min kamera på laddning så det kommer lite mer bilder i bloggen. Den känns lite livlös. Juste, sen kanske jag kan göra om designen eftersom att jag ändå ska byta dator =) Men det blir nog mer plugg för mig nu, ikväll ska jag ta en dusch och bara ta det lugnt. Träna lite mer på dansen, fast den sitter nu, men bara finslipa den sista delen lite som vi lärde oss i onsdags. Mamma, pappa och Bella åkte till landet imorse så nu är jag och Björn ensama. Hade ju kunnat ta en promenad nu, men eftersom att Bella inte är hemma äre inte fuunny!
I've got a headacke (stavning?) XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0