Update ..

Har inte skrivit sen i fredags, men det har inte funnits varken tid eller ork till det. Skyller på Agnes som har varit med mig hela tiden =)

I fredags kväll kom Agnes hem till mig, vi kollade på skräckfilm, det stod mellan "Scream" och "One missed call", men tillslut fick det bli "Scream", som jag i efterhand kom på att jag redan hade sett. "One missed call" får bli nån annan gång.
Agnes sov över hos mig och sedan på lördag morgonen var vi tvungna att gå upp rätt tidigt eftersom att min förra tränare hade ringt mig kvällen innan och frågat om jag kunder spela på morgonen, snäll som jag är sa jag självklart ja eftersom att jag så gärna ville gå upp halv nio och sedan spela i det extremt varma vädret (läs: ironi)! Nej, men jag sa att jag kunder spela första matchen, även fast jag inte ville. Efter matchen som vi btw vann åkte jag och Agnes hem och jag duschade sedan kollade vi på reprisen på EMA tills klockan var halv tre då vi gick hem till Agnes och sedan fick vi skjuts till stinsen.  Vi gick in till synsam där Agnes skulle kolla sin syn.

När vi var klara på synsam gick vi till Gina tricot där agnes köpte en tröja och sen in en snabbis till HM där hon föpte en till tröja. På vägen hem åkte vi förbi Mcdonalds där jag köpte en pomfritt och Agnes köpte en hamburgare. Mums! =)

Idag kom jag och Agnes upp vid elva, åt sedan frukost i en timme men min lilla familj efter en lång diskussion om abort och massa olika ämnen. Vi gjorde i ordning oss och sedan tog vi tåget till helenelund och fick oss sedan en liten prommis till Kista. Där köpte jag en present till mamma som fyllde år i måndags och Agnes köpte farsdags present. Jag köpte inget till min pappa eftersom att jag inte är gjord utav pengar och i min familj räcker det med all kärlek vi ger till varandra varje dag! Hos oss är varje dag fars/mors och barnens dag =) hihi..

Och min bror har kommit hem från TURKEY! =) I mars kommer en turk hem till oss, ska bli kul att se hans reaktion av Sverige. Typ bara massa urålderiga lägenheter inne i stan (även fast jag tycker dom är fina) och skulpturer av nakna killar och tjejer. Trevligt, trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0