Thank u!

Okay leute, här kommer det! Jag är så glad. Det var länge sen jag kände sån här lycka..
Såg igår kväll på thsweden.blogg.se  och jag började stor böla. Ni vet den här fan-festen som ska hållas i Hamburg den 30 november var det ju 16 års gräns på! (Eller ja, det är det fortfarande, men hör här!), Dom har nu ändrat "reglerna" eftersom att det var så många under 16 som ville gå! Då har dom nu bestämt att om man är under 16 år så får man vara med att tävla om biljetter, om föräldrarna registrerar sig och tävlar. Om föräldrarna vinner så får föräldrern och barnet + en kompis åka till Hamburg (dom måste betala resa + hotell själva såklart), fatta vad bra det är!

Igårkväll när jag såg det här skrek jag på mamma att hon skulle komma, och vi pratade lite osv, och sedan sa hon att om hon skulle vinna så kunde hon tänka sig att åka till Hamburg med mig! Det är antagligen jätteyttepytte liten chans att man vinner, men what ever, man kan ju alltid testa, right? Kompisen som man tar med sig måste också ta med sig en förälder, men aja! Tacktacktack ni som gav oss under 16 en chans! TACK.

Det ändra problemet är att min dans uppvisning är den 30 november =( Klart jag är glad över att jag har uppvisning, men om jag nu skulle vinna (jag vet, liten chans) så skulle jag ju vart tvungen att åka till Hamburg! Ofta jag skulle offra den chansen liksom. Men min dans tränare sa att om man inte kan vara med så måste man säga det nu så hon kan fixa med platserna.. Fan att alltid nåt ska komma imellan.. Men.. Om jag vinner.. Om .. Så blir jag tvungen att åka.
Det skulle vara en dröm! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0