Bilder mm

Som sagt så hade jag lovat er att lägga upp lite bilder, so here it comes! Alla tagna av Agnes eftersom att min kameras batteri tog slut, hehe.


Arne Weise på röda mattan, ballt asså! haha


Ola Svensson i illgröna byxor, skit coola!


Sen kom Zac Efron och Vanessa Hudgens, här poserar han framför alla kameror.


Såhär nära var jag och Agnes Vanessa Hudgens, inte lite coolt! haha (geeks)


Zac och Vanessa blir intervjuade.


As gullig ju! hehe..


Lite närmare på Zac och Vanessa. =)


PUSS! höhö


Det var inte alla bilder från i söndags, men det får räcka. =)
Här kommer några bilder från dagen innan då jag och Agnes var ute och tog lite bilder =) Även en bild på mig där jag äter kebab, mahaha! Men den bjuder jag på.


Älskar färgen!














Haha, äter världens godaste kebab. Hmr.. Ja vad ska man säga? (Från söndagen)


Lite fuckad bild på mig och Agnes inne på Monki =) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0