Clean out my closet..

Hej babes, mår ni bra? Mitt problem är fortfarande kvar, but i hanging in there! =)

Idag var jag och pappa på Sollentuna centrum för vi skulle fixa lite grejer. När vi var inne på synsam passade vi på att kolla min syn, och jag ser typ inget på vänstra ögat! Jag ska dit på onsdag igen klockan tio (suck..), och göra en till koll. Den här killen som jag kallar "Tin-tin" (för att han liknar en person som är med där, tror jag iallafall..) som kollar mina ögon sa att jag antgligen kommer behöva läsnings och tv glasögon.. Vet inte om jag är glad eller ledsen. Känner mig lite konstig eftersom att jag är mer glad över att jag ska gå glasögon än ledsen. Strange.. Tror det är för att jag kommer att känna mig smart (eftersom att jag inte är det kommer jag gilla att för än gångs skulls känna mig det)  och lite mer "personlig" i dom. Jag tycker att man får en helt annan personlighet av glasögon. Jag vet, personlighet handlar om insidan, men jag bara känner så där.. Hehe! 

Nu måste jag ta tag i mig själv och städa. Men, städning blir så mycket bättre när man lyssnar på Tokio Hotel i bakgunden! Så det blir bra ändå. =) Vet inte om jag kommer skriva ikväll eftersom att Evelina kommer så jag kommer ha fullt upp =) Isånnanfall hörs vi ju imorrn. Puss och Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: julia.

oj. vad har du för problem? kram

2008-10-27 @ 18:15:42
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: charlotte

gumman, vad gör du imorn kväll, titta på desperate tillsammans ? (a) hihi

2008-10-27 @ 20:13:52
URL: http://oseriosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0