Dans

Jag har precis ätit middag så nu är jag propp mätt  =) Ska dra iväg på dans snart, ska bli as kul som vanligt!
Som jag sa igår så har det inte blivit något mycket till bloggande idag heller, eftersom att jag har pluggat as mkt till matte provet imorrn.

Imorgon ska jag träffa Emelie tror jag, gud vad jag saknar henne! Det var jätte länge sen vi träffades, eller okej, vi har ju träffats nån enstaka gång och sagt hej, men det var super länge sen vi träffades och snackade. Jag får slänga in lite pluggande imorrn också eftersom att jag har engelska prov på fre. Egentligen borde jag ha pluggat till engelska provet tidigare så hade jag varit klar med det, men nej, allt ska såklart bli gjort kvällen innan! Jag har spanska prov om en veckan, så i helgen får jag plugga som en galning eftersom att jag har halkat efter lite..

Nu är det dans som gäller, får spela in Top Model, riktigt spännande eftersom att det är final ikväll. Iochför sig vet jag redan vem som vinner, eftersom att Agnes den idioten berättade för mig vem som van! hahahha jävla glädje dödare!
Puss shörs ikväll kanske! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0