Finally

Äntligen funkar det, har varit lite krångel med att logga in, andledningen till att jag inte har uppdaterat på hela dagen!
Kollar på "Se upp för dårarna" just nu på 4an, men nu är det reklam så jag passar på att skriva.

Igår kväll hade vi gäster, mormor&morfar och Marie&Lasse, min moster och hennes man. Av mormor&morfar fick jag en handduk men nåt tryck på, en clinique ansikts rengöring grej som jag brukar använda, har tre stycken olika. Får däremot inte använda den nu eftersom jag har fått en natt/dag behandling till min hy från apoteket, sen fick jag en clinique nessesär, ögonskuggor och ett jätte fint halsband från Hallbergs guld, hoppas jag inte har glömt nåt nu.
Sen av Marie&Lasse fick jag present kort från KICK'S 150:- och två tröjor, en från billabong och en annan helt vanlig grå med knappar.
När gästerna hade gått så satt jag, mamma och Björn i soffan och kollade på film, den hette "Disturbia", jag pallar inte förklara vad den handlade om, men den var faktiskt bra!  Jag satt som vanligt och irriterade mamma och Björn, eftersom att jag måste vara världens pain in the ass när det kommer till att kolla på film med mig. Jag kan inte hålla tyst utan sitter bara och förklarar vad som händer. Vet inte varför jag är bara udda helt enkelt. hehe!

Jag kollade på Idol reprisen från i fredags och jag hejar lugnt på Johan och RobinB. Fast jag tycker att juryn var lite för snälla, många sög rent ut sagt. Yazmine var inte alls bra, hon sjöng faktiskt lite falskt ibland. Hennes röst håller inte för popiga låtar tycker jag. Och RobinB sjunger ju jätte bra och så, men den här gången tycker jag det var ganska platt, ingen rythm liksom! Lars diggar jag, hans röst är väldigt unik, men samma som Yazmine, det kan bli lite falskt ibland, även fast jag vet att det är "hans grej" så var det lite för mycket. Jag missade den andra Robin, men jag tycker iaf att Alice och Johan var bäst. Jag var ju riktigt bra på att kritisera alla, kanske borde jag bli nya Andreas Carlsson? Eller vad säger ni.

Idag har jag annars förövrigt suttit vid datan och kollat på Tila Tequila repriserna, Domenico är ju bara för söt, jag började as böla igen när han åkte ut, även fast jag visste att det skulle hända. Haha, men han har verkligen samma humor som jag, om det inte vore för Bill Kaulitz så skulle jag lugnt satsa på honom. Haha! =) Neeeej..
Sen har jag faktiskt läst lite i "Min vän Walter", även fast jag inte tycker om att läsa, så kan det ibland vara rätt skönt att komma bort från verkligheten och in i en helt annan värld. Rätt kul vore det att skriva en helt egen bok, så kunde man styra och ställa exakt hur man vill, bestämma exakt hur alla ska se ut, exakt vad som ska hända osv. Hihi!

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen sen ska jag nog ladda upp lite musik till datan som Agnes kom och lämnade =) Är jätte trött så när jag är klar med allt är det sängen som gäller för mig. Har insett hur skönt det är att sova! Puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0