Förlåt förlåt förlåt ...

Jag vet det har varit dålig uppdatering på sistone, och faktiskt har jag ingen bra bort förklaring till det ..
 Idag kom Agnes hem till mig och vi satt och gjorde typ inget i kanske 1 timme, eller jo jag pluggade lite till mitt spanska äckel prov, men det gick inte så lyckat tack vare Agnes som störde mig, fan asså. haha =)

Men pga vädret som har varit ruskigt, blåsigt och regnigt så var vi på lite sitta-inne-och-kolla-på-skräckis humör, så det var precis det vi gjorde, eller det tog ett tag att välja film, vi hade väl egentligen inte så mycket att välja på, saw 1, 2, 3 och 4, men när vi kollade på trailerna blev vi lite tveksamma, hehe, och typ scream 1 och 2 (som inte ens är skräckis va?) Hills have eyes 2 mm..Eller okej egentligen hade vi as många filmer att välja mellan eftersom att man kan hyra massa filmer i olika kategorier på min tv, men sen såg vi en film som vi blev lite extra intresserade av, den hette One missing call tror jag, 1 och 2, men sen märkte vi att ingen av dom funkade att hyra (för tillfället) så då hittade vi Stay Alive som jag har blivit tipsad om, men så funkade inte den heller.. Vi vart lite smått pissed, men piggade upp oss när vi följde med Agnes pappa och handlade lite godis, hihi. Sen när vi kom hem letade vi igenom alla filmer jag har hemma hos mig, och jag var helt garanterad om att vi inte hade någon skräck film, men så hittade vi en film som hette Dream catcher, som påstod sig vara en skräck film, så där satt vi i soffan ihop kurade med en skål godis och var jätte taggade på att bli skrämda, men nej, den sög allvarligt talat. Eller asså den var väl helt okej, men den var absolut inte läskig, faktiskt lite rolig vid vissa tillfällen.. Handlade om 5 killar/män (tror jag) som var synska och även bästavänner, och kunde läsa andras tankar åkte till en vinterstuga någon stans i no where, där det händer typ massa skumma saker. En gubbe som typ bajsar ut en tarm eller nåt liknande som är ett monster och äter upp alla och så blir hela staden attakerad av typ utomjordingar. Haha, ja ni hör ju ! Fatta varför jag tyckte det var lite komiskt här och var.

Men nu ska jag nog göra mig iordning för läggdags, och sedan ska jag kolla klart på Zodiac filmen som jag inte hann kolla klart på igår eftersom att jag somnade .. Den går på canal + ikväll igen så jag tänkte passa på. Undra om andledningen till varför jag somnade var att den var lite långtråkig ? Skitsamma, alltid mysigt att kolla på film. 

Fan, imorgon är det skola. Sov gott. Kramis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0