Friday night!

Skoldagen idag var helt okej, en ny kille började i våran klass förrästen =) Hade engelska prov och det känns som att det gick bra, men vi får se!

Just nu ska jag och Agnes bädda min big mama madrass som båda ska sova på, haha. Vi har typ bara kollat på massa bloggar och TH videosar. Surprise va ? =)
Måste bara säga att det typ bor en stor äckel spindel i vårat badrum .. Den vill inte flytta sig från badrummet och ingen vill ta i den, så vi får helt enkelt duscha i duschen ett tag framöver verkar det som, haha! Nej men imorgon ska den jäveln ut. Inte för att jag inte tycker om spindlar, men den här asså, damn, den är riktigt jävla stor!

Imorgon ska mamma och min älskade Bella iväg till landet, kommer saknar min sötnos (syftar mest på Bella, men visst kommer jag saknar meine mama auch! hihi) Sen vid typ ett tiden ska jag Agnes och hennes pappa iväg och kolla på några små kattungar, jag har sett bilder och dom är bedårande! Sen kanske jag ska klippa mig, aaaaaaaaaaah.. Men vi får se om jag har tid osv. Och jag vet att det bara blev ett inlägg idag men det är bara för att .. Ehm jag vet inte riktigt, jag skyller på Agnes som har tagit upp min tid helt enkelt! Haha sorry meine libling.

Jag vet inte vad vi ska göra nu, fortsätta med bäddningen tror jag. Hehe! Sov gott, det hade iallafall jag tänkt att göra.
(Hoppas att charlotte och emma fick sig några bra strul ikväll på galaxen, haha förlåt men jag var bara tvungen att säga det. hihihi)  / åsapåsa =)♥
Haha, märkte nyss att Agnes somnat på bigmama, (kallar min madrass för det, komiskt, jagvet. haha inte) gullunge! Nej nu ska jag väcka henne, inte ska hon slippa undan att bädda! Mihihi, i'm miss evil.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0