(Fri)day !

Tjenare alla glada!

Idag har det inte hänt nåt speciellt i skolan, tråkigt som vanligt! Men vi slutar ändå så tidigt på fredagar så det lönar sig ;)

Jag vet inte vad jag ska skriva, sitter och kollar på Americas Funniest Home Videos, skrattar som fan!
Halv, alltså om en kvart, ska jag byta till kära MTV där det är The hills som vanligt, ska ta ut Bella på en snabb promenad innan! =) Annars har jag bara jättejättejätte tråkigt!

Ikväll blir det nog en bra film och massvis med godis, hihihi me like !
Åh, kom just på att det är Scrubs klockan halv sju, nu blev jag på bra humör!

Mycket vatten är bra för hyn, så därför sitter jag och klunkar i mig as mycket! Har druckit en hel kanna med vatten som är lite mer än 2 liter =) Också antagligen andledningen til varför jag måste kissa hela tiden, haha!

Nej nu måste jag till toaletten igen och kissa! haha.
Aber wir sprechen Sie mit Ihnen später heute abend, Gifthauch ! / Puss ♥

                                                      
    Simona från the voice och den americanska sångaren Keyshia Cole är så lika! Don't u think?


Kommentarer
Postat av: Agnes

Joo, jag har också lagt märke till det! =)

2008-10-23 @ 13:53:27
URL: http://elvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0