Go girl!

Nu äre plugg som gäller för mig resten av kvällen, ska först plugga engelska och sedan läsa om typ grekiska gudar. Iofs bara två sidor eftersom att jag läste lite i skolan idag också. Men just nu kollar jag lite smått på "På smällen", den är bara för rolig!

Jag har inget mer roligt att berätta för er. Men innan jag ska fortsätta plugga måste jag bara slänga in typ världens sötaste bild på min lilla älsklings Jennie! Är hon inte för söt?


Tagen av Papparatzi (?) Charlotte på Papparatzi (?) Jennie. Hon har fullt upp med att plugga.
Charlotte och Pennie gick runt och fotade alla när dom inte var berädda, vilket Jennie inte var här, haha.


Nej, nu ska jag återgå till pluggandet. Puss och Godnatt !♥

Kommentarer
Postat av: jennie

ååååsaaa! inte du meeed ! <3333 älskar dig mest bebiiis !

2008-10-17 @ 19:30:14
URL: http://pennor.blogg.se/
Postat av: Åsa

hihi, men den är bara föör söt jennie! =) love u 2 sötnosen!

2008-10-17 @ 20:45:38
URL: http://reeadme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0