Godnatt !

Nu hade jag tänkt göra mig iordning och sedan gå och lägga mig (Undrar om jag lyckas?). Jag sover jätte lite nu för tiden, så jag måste verkligen sova! Sen är det ju också otroligt skönt att sova, eller bara att ligga i sängen, det var knappt att jag kom upp ur sängen imorse. Min väckarklocka dampade som vanligt och mobilen som låg i andra sidan rummet ringde, tur var det för annars hade jag nog aldrig kommit upp!

En lite kul grej jag glömde berätta idag var att jag hittade en 50 lapp utanför mitt hus legandes i gräset och skräpade, jag var tvungen att gå till grannarna och fråga om det var deras ..  (Mitt desperata försök att dra ett skämt, det är jag som har dålig humor, hehe)
Tror ni jag är helt dum ihuvet, så blond är jag inte. Klart jag tog den! Hehe, för jag är sååå busig. Nej men ändå, det är ju fan 50 kr. Hehe.. Sen hittade jag en 20kr i min dunjacka från förra vintern, lite vinter fynd!

Fick även ett kort hem från några vänner till familjen med ett present kort från KICK'S med 250:-, så nu har jag 550:- att handla på KICK'S för =) happy! *smile* Min tur dag idag eller ? .. Skulle faktiskt tro det med tanke på att jag fick helt okej på spanska provet. Enligt mig alltså. När jag säger att det gick helt okej betyder det att jag inte får göra omprov, och slipper jag omprov så är ju super nöjd =) heheheh..

Nu ska jag föna håret och sedan göra mig i ordning till min säng. Önskar att en stor dubbel säng stod och väntade på mig i mitt rum, men nej, jag får helt enkelt nöja mig med mina lakan som faktiskt känns som hotell lakan, det är iallafall mysigt! hihihi. Puss sov gott! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Jen

alltid trevligt att hitta pengar :)

2008-10-13 @ 22:25:13
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/
Postat av: Agnes

I'm impressed, du börjar skriva mer! =)

2008-10-13 @ 22:26:04
URL: http://elvins.blogg.se/
Postat av: Bea

va fin och stilren blogg du har, like it :)

ha en bra tisdag :)

2008-10-14 @ 03:58:00
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0