Gud vad jag är konstig!

Tjo, lääget? =) hihi, det har hänt en konstig grej, jag har blivit svullen mellan mina ögon :o
Ja, ni hörde rätt, svullen mellan mina ögon, ni vet över näsan men under pannan! Helt sjukt, vet inte vad det beror på, antagligen min allergiska chock, men det gör inte ont eller nåt. Åh jag hatar det, ser ut som en tjur/gris! Eller så farligt är det egentligen inte, men det syns iallafall. Usch vad jag är konstig!

Sitter nu här och är jätte nervös för om exakt 14 minuter börjar tävlingen så man kan vinna "en biljett" till Tokio Hotels fan party, man får också reda på vart och när den ska hållas! Antagligen inte i Sverige men nån stans i Europa. Shit, vad inbillar jag mig egentligen, ofta jag skulle vinna, och om jag nu skulle vinna, då skulle jag ändå inte få åka om det nu ligger i ett annat land. Men vet vet, kanske så ;) hohoho...

Kollar på Sex and the city filmen med Evelina nu som jag redan sett än gång tidigare, egentligen tycker jag inte om den så mycket menmen.. Hehe! Skrev i förra inlägget att jag tycker den är bra, men det är serien jag älskar, filmen är inte lika bra! Ikväll ska jag spela in Desperate House  Wifes och så ska jag Evelina och Björn kolla på nån skräckis =) Kulikul.

Skriver nog inte mer ikväll, så vi hörs imorrn! Puuusss puuuusss ♥


Kommentarer
Postat av: Agnes

På fredag ska det vara skräckis på 6an, kan inte vi titta på den tillsammans? jag kan ju komma hem till er och det gör ju inget om jag är med dig och evelina i en eller två timmar ... eller? =)

2008-10-28 @ 22:23:46
URL: http://elvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0