HÖSTLOV

Äntligen fredag! äntligen höstlov! Det är här, mitt efterlängtade höstlov!
Just nu är jag hemma hos Agnes och hälsar på hennes bedårande lilla kattunge Svea! Dom hämtade henne idag, och hon är pytteliten. Inte bebis liten, men kattunge liten, om ni fattar =) haha, man vill bara äta upp henne!

Skoldagen idag var inge speciell, det var jätte kul att höra alla kommentarer om mitt hår, bra förstås! Känner mig ganska ovan i svart hår, men jag gillar det på nått konstigt sätt! hehe. Vi hade SO prov / läxförhör, det gick väldigt bra tycker jag!

Nu har jag slut på ord, vi hörs senare, ha det bra puss! ♥


Agnes lilla kissemiss Svea, visst är hon söt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0