Lördag

Hej bloggen! Hur mår ni? Jag mår helt okej, sitter här med Agnes och lyssnar på lite musiiiic! Igår blev Agnes dator lite .. Ja vad ska man säga, den blev jätte konstig, jag råkade låsa tangenterna (oops!) och vi visste inte hur man fick det tillbaka som vanligt, eftersom att tangenterna inte funkade så kunde jag inte avsluta mitt förra blogg inlägg. Jag hade inget viktigt att berätta bara att Svea, Agnes nya katt, är helt galen! Fast det är ju nästan alla kattungar, så man får bara suck it up!

Jag håller på att ladda upp lite bilder, så jag kanske lägger in några senare!
Juste, jag håller på att bli as orolig, mitt öra är svullet, och det kliar som fan i hårbotten, har fått små sår eller vad fan det nu är! Svider gör det iallfall! När jag färgade mitt hår i torsdags så stog det ju som vanligt en varnings skylt på "informationen-om-hur-man-gör" att man måste testa sig så man inte är allergisk, men smart som jag är så tänkte jag " men jag testade mig ju när jag färgade det blont, så vafan, det borde ju inte göra nån skillnad" , men eftersom att blond och mörk/svart hårfärg antagligen innehåller helt olika saker så borde man ju kunna vara allergisk mot mörk/svart även om man inte är det mot blont. Men jag och mamma körde på än då för vi orkade ju inte vänta två dagar på att veta om jag är allergisk eller inte. 
Iallafall, så stog det på den här varnings grejen att om man har gjort en henna-tatuering, som jag då har gjort när jag var i Egypten (smart ass), och var man allergisk mot det (vilket jag också var) så rekomenderade dom det inte! Min henna-tatuering blev jätte äcklig ett tag framöver, men sedan blev det ett ärr och efter ett tag gick den bort helt. Tack och lov! Hoppas inte min hårbotten bli så, haha! Nej men det är jag nästan 100% säker på att den inte blir! =)

Oj det här blev ett långt inlägg, ni behöver inte läsa det om ni vill eftersom att det inte står nåt viktigt!
Vi hörs senare babes! Puss och Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0