Lördag

När jag vaknade idag hoppade jag dirket in i duschen, sedan åt jag frukost, faktiskt! Inte ofta det händer, men när det väl händer, då är det så himla gott! =) hihi, var bara tuvngen att få ur mig det och känna mig lite extra duktig, för det behöver jag just nu.. Lite självömkan..

Sedan åkte jag mamma och pappa in till stan till nåt ställe på kungsholmen där min brorsa boxas. Det var hans första match, och hans sista enligt mamma, så vi ville åka och titta på honom =) Han vann med 27 - 26, haha! Nej men jag tycker han var väldigt duktig. Så det gäller att inte mucka mot mig, då kallar jag på brorsan! hehehhee ..

Jag har ingen aning om vad som händer ikväll, inget antagligen .. Nu ska jag kolla på tv. Det är ju förfan HSM på 5 an =) hahahhahaa. Lite löjlig tycker jag, men visst, vem skulle inte vilja leva i HSM liksom? heheheeh pusspuss, see u hetingar! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

WHAT? är det HSM på femman?

det måste jag se! fast bara om det är HSM 3...

2008-10-18 @ 18:15:43
Postat av: Anonym

agnes

2008-10-18 @ 18:16:05
Postat av: Agnes

när kommer Evelina upp till sthlm? =)

2008-10-19 @ 11:58:27
URL: http://elvins.blogg.se/
Postat av: Anna

Joo dagen har väl vart helt okeej, men jag måste säga att jag inte tål att träffa familjen så mkt som man oftast gör på helgerna när man bor mitt ute i skogen. Usch -.-' själv? :)

2008-10-19 @ 18:23:15
URL: http://anna.blogg.se/
Postat av: Agnes

Svar: Aha, men då kan ju jag hjälpa dig med bloggen. Antingen så kan du komma hem till mig eller så kommer jag hem till dig. Det är bäst om du kommer till mig pga Svea och mamma (mamma är sjuk), ingen är hemma... jag måste liksom vara barnvakt åt båda två om du fattar haha?



Trist med piercingskiten... Malin piercade sig typ på odenplan tror jag...

2008-10-19 @ 21:24:35
URL: http://elvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0