Måndag

Just nu sitter jag och lyssnar på massa skivor som Agnes kom med igår, både gamla och nya!
Jag har ju fått mer minne till min mobil så då ska jag lägga in massa nya låtar, just nu har jag runt 200 låtar men ska lägga upp minst 200 till =) Fast jag har ju blivit lite emot det här med att ladda upp och sånnt, men vissa låtar går ju bara inte att få tag i så dom har man ju ingen annan möjlighet att få tag på dom, sorry! Så nu ska jag låna kompisars skivor och köpa några jag själv =) bl.a coldplay och tokio hotel, deras gamla, vill ha alla deras skivor, höhöhö.

En låt jag älskar och som jag har glömt bort var Natasha Bedingfields wild horses, den är bara fööööör bra! Jag hade delat med mig av den om det inte vore för att jag inte har nån blekaste aning om hur man gör, nån söt person som vill hjälpa mig ? =) Och kan alla ge tips till mig på massa bra låtar, känner bara för att lyssna på musik just nu!
Gå in på www.youtube.com och sök på chasing cars - snow patrol, natasha bedingfield - wild horses och jose gonzalez - heartbeats! Dom är så grymt bra, kan inte få nog av dom.
Nej nu hade jag tänkt lyssna på musik som jag har tjatat om hela tiden. Gissa vad? börjar på T och slutar på L =)
Pusshej jag skriver nog mer ikväll. Snart ska jag kolla på vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0