Måndag

Åt nyss middag. Har övergått från kött älskare till vegetarian. Haha! I hela snart en vecka har jag inte ätit kött en endaste gång. Men, jag kommer inte kunna hålla mig länge till, hur skulle jag kunna klara mig utan Mc'donalds goda hamburgare eller pizza ? hehhe.. Men för ett tag sen så såg jag en djurplågeri film på playahead i ett "Anti Djurplågeri" team. Det var så hemskt, och jag blev påmind om det när Agnes började babbla om hur man avlivar en ko för en vecka sen när vi satt i bilen påväg hem från dansen. Jag ville inte höra så jag satt och Lalallalalalallalllla nynnade för mig själv. hehhehe ..

Min dag har varit helt okej, hur har eran dag varit ?
Agnes hittade en piercings studio som det inte verkar vara någon åldersgräns förutom på könsorganen, och där ska jag ju inte pierca mig, hehe! Den heter Eaststreettattoo och ligger inne i stan nånstans. Jag ska ta reda på mer fakta om den och sedan kolla vad andra personer som har piercat sig där tycker. Om ni vet nåt om den eller någon annan piercings ställe så kan ni ju skriva ? =)

Nu ska jag skriva bokrecension till svenskan och sedan plugga lite spanska. Vi hörs imorgon Puss och Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: frida

vart ska du peirca dig ? :O<3

2008-10-21 @ 18:48:15
URL: http://alfredson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0