Måndag - hemma

Jag har inte pallat skriva idag pga olika andlednignar. Jag stannade också hemma idag från skolan av olika andledningar. Mest för att jag har känt av massa stress från skolan och lite andra personliga saker som jag inte vill gå in på ..  Jag har pluggat massa spanska men det värkar inte löna sig eftersom att jag får ta om allt om och om igen .. Vi får helt enkelt se hur det går imorgon på spanska provet.

Det var allt för idag/kväll men jag lovar jag uppdaterar er mer om morgondagen om det händer nåt kul.
Nu ska jag bara vänta på att mitt hår ska torka och kolla på lite tv medans jag pluggat spanska. Jag kan faktiskt koncentrera mig mer om jag kollar på tv när jag pluggar .. Eller ? hehe
Puss och Kram! Hörs imorrn ♥

Den ända gången jag har varit ute idag var när jag gick en skapligt lång promenad med Bella, och när det är höst så är det massa gula, oranga och röda löv ute, till och med vissa lila, då tror lilla Bella att det är hennes leksaker så då går hon runt med näsan upp i vädret med ett löv i munnen, och så håller hon på att hoppa runt bland alla löv och är på lekhumör hela tiden. Mycket jobb för mig som måste sysselsätta henne  =) Men med henne är jag som lyckligast. Meine geliebten Bella !

Kommentarer
Postat av: agnes

Hoppas det går bra på provet =)

2008-10-06 @ 20:24:59
URL: http://elvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0