My bday

" Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år.. "
Ett väldigt trevligt sätt att bli väckt på enligt mig. Igår blev det inget bloggande för min del, jag hade ingen tid och lust, inte för att jag var på dåligt humör, men jag orkade bara inte. På morgonen fick jag två trosor, en bh, en liten prov parfym flaska till Christina Augileras nya, och mer minne till mobilen! Då kan jag lägga in ännu mer musik =)

Skoldagen gick bra, många gratulerade mig och jag fick även tillbaka engelska provet. Det gick bra, fick 95 av 110, men jag hade missat en hel sida, (?) något jag inte fattade eftersom att jag hade gått igenom hela provet när jag var klar med det. Stupid stupid stupid.. Aja, jag var nöjd iallafall. Och jag glömde att berätta att vi också har fått tillbaka våra matte prov, där det inte gick fullt lika bra, hehe. Jag fick 23 av 35 tror jag, mer än tio fel! Men matte är ju som sagt inte min starka sida så jag fokuserar inte på det lika mycket. Men jag är ändå lite orolig för gymnasiet då matte är ett av dom viktigaste, I och försig beror det på vilken inriktning man går i men ändå.. 

Senare på eftermiddagen så kom Kathy (obs hennes bloggnamn) och Agnes, vi gick ner till centrum och hyrde film, Stay Alive, thriller/rysare som jag har hört ska vara bra. Den handlar om några ungdomar som spelar ett tv spel och det som händer i spelet händer i verkligheten, så om någon dör, dör den på samma sätt som den dog i spelet. Rätt läskig, men inte satt man satt och skakade liksom. Den slutade med att spelet börjar säljas i affärer. Otroligt dåligt.. Men dom flesta läskiga filmer brukar sluta dåligt, satt.. Runt nio halv tio gick vi till Charlotte och Axel där Victor var, dom hade hyrt Wallander, men det var en av dom dåliga, satt vi satt mest och hånade Kathy som låg och sov i soffan. Pratade och skrattade väligt mycket också. Sen vid 11 så drog vi hem och fixade madrassen och massa godis =) Medans vi kollade på filmen så somnade Kathy igen, så jag och Agnes kollade ensamma..
När vi vaknade ville Kathy se om den eftersom att hon hade missat typ hela, efter det käkade Agnes och Kathy frukost medans jag duschade, sen åt jag frukost och fixade mig. Agnes och Kathy drog hem och nu sitter jag här.

Igår kväll fick jag lite mer presenter, två par trosor till, en kamera (yes) och minne till kamera. Ikväll kommer lite släkt hem till oss på middag, vi hörs då! Nu är jag tretton år, tonåring. Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: agnes

Fick du något mer på stinsen eller bytte ni bara trosor?

Förrästen, jag & pappa åkte till stinsen idag också. Men ni hade nog redan åkte hem då (nej, jag fick inget =P vi skulle bara hämta ut mammas recept på apoteket, köpa present till någon kines och kolla på saker till svea) =)

2008-10-11 @ 17:05:00
URL: http://elvins.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! :)

Hur fick du upp din ipod på bloggen?

2008-10-11 @ 19:38:28
Postat av: åsa

Min kompis hjälpte mig, men gå in på google och söt på; hur får jag upp en ipod i bloggen? eller nåt liknande, det brukar finnas väldigt många bra sidor där det är förklarat i detalj =) Annars kan du bara skriva igen så kan jag försöka förklara så gott jag kan =) Ha det bra!

2008-10-11 @ 20:40:01
URL: http://reeadme.blogg.se/
Postat av: agnes

sara, du kan gå in på www.designadinblogg.blogg.se. väl inne på bloggen söker du på ipod, där kommer och så trycker du på första länken, sen så står allt där. =)

2008-10-12 @ 15:13:22
URL: http://elvins.blogg.se/
Postat av: Agnes

har du slutat skriva eller? "/

2008-10-12 @ 19:53:05
URL: http://elvins.blogg.se/
Postat av: åsa

Nej men i mitt nya inlägg, (haha) så ser du att det har krånglat en massa med blogg.se så jag kunde inte skriva då. =) hihi

2008-10-12 @ 22:37:24
URL: http://reeadme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0