Ny klippt!

Idag följde jag med Agnes och hennes pappa och kollade på en liten kattunge i Huddinge, det tog ett tag att hitta dit, men när vi väl kom fram så var all bilkörning värt det! Kattungen (ungarna) var super söta, asså seriöst!
Jag vart typ förälskad i en svart katt där som höll på att bita på min hand, eller snarare nafsa, men det gjorde inte alls ont, jag är van vid det eftersom att Bella biter mig i näsan, öronen, händerna och fötterna nästan hela tiden. Haha! Dom bestämde sig för att köpa en liten grå/vit norsk skogskatt, den var jäääätte söt. Fast dom kommer inte kunna hämta hem den förrns typ tre veckor, men det är absolut värt väntan.

Påvägen hem stannade vi till och hämtade upp Agnes storasyster Hanna från hennes skola, och köpte glass, känns som åratal sen! Hihi. När vi kom hem så gick jag hem, för jag hade bestämt mig för att jag skulle klippa mig, har nämligen tänkt på det länge men har kännts som att jag skulle ångra mig. Men så nu idag tog jag mod till mig och bestämmde att jag skulle klippa mig! Så jag, min bror och pappsen åkte till stinsen och så klippte jag mig typ 1dm.. Ett jävla stort steg för mig eftersom att jag typ alltid har haft långt hår, förutom när jag var riktigt liten. Jag kanske lägger in en bild om jag får till en bra! För jag tycker att jag ser helt jävla fucked up ut! Allvarligt. Men jag vänjer mig nog, hoppas jag, det gör jag typ alltid efter nån vecka när det har växt lite.. =)

Ah men nu ska jag kolla lite på tv, tror inte jag skriver mer ikväll, men vem vet ? hihi =D
Glöm inte bort att jag fyller år på fredag! Oj shit, det är bara nästan 5 dagar kvar! (Beror på hur man räknar, och jag räknar på mitt sätt, hehe) Puss hadet bra! ♥

Kommentarer
Postat av: MIRRE

Sv: Det finns fler än han som heter Tom ;)

2008-10-05 @ 22:32:54
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0