Onsdag

Onsdag, vilket betyder att det är 2 dagar kvar (snart 1) till min födelsedag! =) hihi.

Idag var det en helt okej skoldag, på syslöjden är jag äntligen klar med min TH väska. Eller jag vet inte om man kan kalla den väska, liknar mer en liten påse. Den blev betydligt mycket minde än vad jag hade väntat mig, men jag var ändå väldigt nöjd. Sydde fan på hela TH applicationen själv, mycket duktigt åsa!

Annars var dagen helt naturelle, inget spännande. Eller jo en lite kul grej var på livskunskapen då alla i min klass, till och med våran lärare, fick världens skrattanfall! Speciellt jag.. Men jag har jätte dålig humor så det är lätt att få mig skratta.
Iallafall var det så att våran lärare delade upp oss i grupper och man var kanske 4 i en grupp, då fick varje grupp varsin lapp där det stod nåt man skulle försöka "göra sig till", min grupp fick brödrost. Hur fan ska man kunna vara en brödrost? Haha, aja vi fick lite tid på oss och så kom vi på hur vi skulle göra, Carro och Magnus stod på knä med båda armarna frammåt, och mellan deras armar var jag och Alex. Vi skulle då "ploppa upp" på nåt sätt.
Det gick iallafall ut på att dom andra i klassen skulle gissa på vad man var föreställde för nåt. Vet inte hur men dom  andra lyckades gissa rätt, och så var det Elin och Maddes grupp (kommer inte ihåg dom andra två.)'
Deras uppgift var att föreställa en dammsugare, och Elin var själva slangen, så hon låg på bordet och gjorde nån konstig grej med hennes rumpa (skulle se ut som att slangen rörde på sig) men alla andra tolkade det fel, så alla började as garva, och våran lärare stod där och höll för munnen och var helt röd i ansiktet, han började nästan gråta! Det var iallafall väligt kul att se. Haha, Elin är en för jävla kul människa, utan henne vore världen ingenting!

Nu när jag har delat med mig om min händelserika .. dag ska jag äta middag och sedan göra lite matte, sen ska jag iväg på dans! Min mening med onsdagen. Jag tror inte jag kommer uppdatera mer idag eftersom att dansen börjar åtta och slutar nio sen ska jag duscha och sedan kolla på Grey's Anatomy! Men vi hörs imorgon, då börjar jag tio i nio, yay! =) hihi Puss och Kram! ♥


Kommentarer
Postat av: sara

väskan låter snygg, du borde lägga in en bild sen :)

2008-10-08 @ 21:17:10
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: jennie

gud det var kul, med elin och madde var jesper och philip med x)

2008-10-08 @ 22:37:07
URL: http://pennor.blogg.se/
Postat av: agnes

Haha, låter kul =)

2008-10-09 @ 20:17:25
URL: http://elvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0