Onsdag


Sitter vid tvn och kollar på The Hills! Var nyss ute med Bellan, och jag kom hem precis i tid till det nya avsnittet, eftersom att det går repris klockan 17:00 och 17:30 går det nya avsnittet, och då hörde jag "Ready, Set Go!" =) Blev överlycklig som vanligt när jag hörde dom på tv (man hör dom ju aldrig på radio precis.) Aja, idag har skoldagen inte varit nåt vidare intressant, så jag tänker inte dela med mig av den. Det blir bara långtråkigt! hehe =)

Ikväll är det dans som gäller, är super taggad som vanligt!
Och bara så ni vet kommer det komma upp massa videosar från youtube eftersom att jag precis har lärt mig hur man gör, och ni vet hur det är när man precis har lärt sig nåt nytt, då vill man alltid visa eller göra det! hehe =)
Nepp nu ska jag äta middag, mammsen har lagat pannkakor! Mums! ♥

Kommentarer
Postat av: Em

jag har också ätit pannkakor idag. mums!

2008-10-15 @ 19:16:33
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: sara

Sv: Tack! Din med :)

Love TH



Krämen är väl ganska bra, än så länge, ha en fortsatt trevlig kväll :)

2008-10-15 @ 20:01:26
URL: http://missarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0