Pallar inte ..

Åh, jag såg för ett tag sen att en viss Kenza ska till Liverpool där MTV EMA ska hållas. Hon ska såklart gå på efterfesten och träffa Tokio Hotel (antagligen?) och kanske till och med intervjua dom.. Fatta asså ! AAAAAAAAAAAH!! Blir så jävla irriterad bara jag tänker på det. Kan hon bli mer perfekt? Svar: JAAAA! =( men det finns inget jag kan göra mer än att intala mig själv hur dålig jag är osv (försöker att göra motsattsen dock).. Kan inte göra nåt åt det, det är mig det är fel på!!!

Förlåt för att jag är på så dåligt humör, but i can't help it! Jag mår fan inte bra asså.. Jag måste erkänna till mig själv hur läget verkligen är .. INTE BRA ASSÅ! blablalblvlaggnjhgjafjgs ... . Nej nu vill jag bara knarka ner mig och bli hög på musik.. Goodbye för ett tag. Antagligen hörs vi imorrn, annars inte.

Måste bara tipsa er om att självaste GAROLINA GYNNING, världens ballaste kvinnliga människa (förutom jag dåra.hehe) har en blogg. Antingen visste ni det redan och att det är jag som är lite efter, eller så har jag nyss gjort er en stor tjänst! Bara för att jag är så snäll. Men glöm inte att just idag och antagligen en period framöver kommer jag vara så jävla olycklig, det har pågått ett tag innan också.. Vill inte prata mer om det.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Känner precis likadant

2008-10-18 @ 10:16:49
URL: http://elvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0