Skolarbete, färgning och mera färgning!

Jag har inte uppdaterat på nästan två dagar! That's too bad.
Men jag har haft fullt upp med skolarbete osv.. Min (jättebra) ursäkt =)

Och vet ni!
Jag sitter nu här med KOLSVART hår! haha, det var inte väntat, men jag tror jag kan vänja mig.
Igår var jag och mamma i sinsten för jag var tvungen att ha nya jeans och skor. Däremot hittade jag inga jeans, jag är världens pain in the ass att åka och handla jeans med eftersom att inga passar mig! Förra året i typ februari fick jag ögonen upp för uggs, var nära att få med eftersom att det var så sent på vintern så blev det inga! Det här året värkar det ju som att det har blivit värsta modet. Eller, antingen tycker man om uggs, eller så gör man det inte. Det finns inget mittimellan. Jag tycker iallafall att uggs är både sjukt sköna, och snygga! Så jag köpte mig ett par "fejk" par. Vet inte om man kan kalla dom fejk, men.. Kopia kanske är ett bättre ord? Jag ger fan i vad folk tycker om uggs, jag älskar min kopia =) haha. När vi var i stinsen köpte jag även 3 stycken svarta hårfärgningar. För det var vad jag trodde skulle behövas. Men inte, nej det blev svart bara första gången! Lägger in lite bilder när mamma höll på att färga det, då det vart svart på ett ställe, och sedan jätte ljust på några slingor. Men det var bara ibörjan!

Vet inte om jag är nöjd eller inte, jag trodde somsagt inte att det skulle bli svart, utan mer chokladbrunt. Eller först grått, sen lila, sen chokladbrund! Men det blev svart dirket, men det var egentligen så jag ville ha det från början. (Ett tag sen alltså.) Från jätte blond, till svart, på bara en färgning. Vad säger ni om det va? =) hihi. Märket var förrästen Garnier!
Fast, det är liiite ljusa slingor lite här och var, men dom märker man inte! hö-hö

Nu har jag nyss hjälpt mamma färga hennes hår, eftersom att jag har blivit värsta experten på det! Jag vet inte hur många gånger jag har färgat mitt hår.. Bara blont dock, det är andledningen till att mitt hår är ganska så slitet. Men det var mycket värre förut då jag har börjat behandla mitt hår, har det blivit mycket större skillnad, faktiskt! =)
 
Här är några bloggar som jag brukar läsa, vet inte varför! Vissa gillar jag, och vissa "ogillar" jag. Vill inte vara otrevlig nu, haha!

Mango - Hennes stil är så ball, wish i were her!
Milk - Hon är grrrryyymm!
Gynning - Behöver jag ens förklara? Har alltid tyckt om Carolina, hon är den hon är!
Gaybloggen - Beundrar verkligen den här killen! Han är stark.
Kenza - Vet inte varför jag läser hennes blogg ens, kan inte förklara men det är nåt jag inte tycker om med henne! Kanske, att hon är perfekt (visst hon har säkert sina brister), att hon älskar TH, precis som jag, och att hon ska till EMA i Liverpool och träffa dom. Jag lovar att hon kommer ha en liten flirt med nån av killarna, och sedan hålla kontakten eller vad fan som helst! Om det inte hade varit för att hon gillar TH, hade jag nog inte alls haft några problem med henne.. hehe, nej men allvarligt, det hade jag inte!
Tokiohotel.blogg.se - Det är ju Tokio Hotel, haha! Vaför skulle jag inte läsa den? =)
Thsweden.blogg.se - Samma som ovan! hihi
Kissie - Vet inte vad det är, men det är nåt jag tycker är kul med den här tjejen! Hon säger exakt vad hon vill om allt och alla, och på ett sätt tycker jag om det, på ett sätt inte! Det är nåt i mitten av dom, men jag läser iaf hennes blogg.. hoho
Elvin - Bara för att hon är min bästavän, och för att hon är en bra bloggare =) That's it.

Det var iaf dom, finns säkert flera hundra andra bloggar jag läser, men dom här läser jag dagligen =) hehe..
(Jag läser Kenzas blogg för att se om hon har uppdaterat något om Tokio Hotel, kanske att hon ska träffa dom personligen eller nåt.. Skulle inte förvåna mig faktikst.. hehe, det var allt för ikväll, kommer slänga in ett litet inlägg imorgon, men över höstlover blir det nog inte såå mycket bloggande eftersom att min kusin Evelina kommer ändra ifrån Ystad på mån, hon åker sedan hem på söndagen! Ska bli kul =) Take care min söta läsare, Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Agnes

du har skrvit att du skulle lägga in bilder under färgningen, vart tog dem vägen? =O =)

2008-10-23 @ 21:44:30
URL: http://elvins.blogg.se/
Postat av: Åsa

Men det skrev jag ju i det här inlägget! asså jag menar att jag ska lägga in bilder nån gång ! Vet inte när =) Plus bilderna är inte på mig utan bara på mitt hår, haha

2008-10-23 @ 22:09:03
URL: http://reeadme.blogg.se/
Postat av: Agnes

Jaja, du har lovat mycket bilder du =P=)

2008-10-23 @ 22:10:22
URL: http://elvins.blogg.se/
Postat av: Loo - Veckansblogg?

Hur mås det idag då?

2008-10-24 @ 15:33:58
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0