Skolfoto! bläääää

Men usch, måste bara säga att jag vart as taggad på att få se skolfotot, och när jag äntligen fick se det så höll jag på att kissa på mig! Allvarligt.. Haha, min lugg är långt under ögonen och mitt hår bara skriker : BOOOOOOOOOM! blont och stort (inte fjortis stort) men asså mitt huvud ser enormt ut! usch, vill inte tänka på det. I ettan upp till fyran var jag faktikst söt på skolfotona, men nu, haha det är skrattretande. Men allt jag kan göra är att blunda för det och gå vidare, för just nu känns det så jobbigt (var sarkastisk, låter som om min värld går under, därför, hahah)
Jag såg på min brorsas spex foto och han och hans två kompisar hade klätt ut sig till fjortisar, för att driva med dom, så dom hade tagit as mycket puder, idomin, stora solbrillor, små shorts, tighta rosa tröjor och tagit snören så det skulle se ut som att dom hade string, så jävla kul! Som grädde på moset hade dom klistrat på världens fjortis poser, ahahaha!

Jag hoppas skolkatalogerna kommer imorrn så jag kan se resten av sollentuna, hoppas alla andra blev fulare än mig, miihih! (Bilderna jag såg idag var emmas mamma som hade fått hem gillbos katalog, eftersom att hon är lärare)

Nu ska jag fortsätta kolla på Idol och sedan Heroes =) Sista inlägget för ikväll, vi hörs imorrn! Puss ♥


- Alla föds som orginal, hur kommer det sig då att alla dör som kopior?
Stämmer in på så många tycker jag!


Kommentarer
Postat av: charlotte wernlund

men sluta, du blev ju mega gullig gumman ! mihi :)<3

2008-10-02 @ 21:19:19
URL: http://oseriosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0