Söndag

Vaknade vid kanske 11 idag, inte så sent eftersom att jag kom i säng vid kanske två igår kväll. Inte så farligt faktiskt!
Sedan tvingade mamma och pappa med mig ut på järvafältet, usch! Hade verkligen ingen lust med det idag, och förövrigt så tycker jag inte om att vara i naturen bland alla insekter. I och för sig kan det vara ganska mysigt, nån gång ibland, men just idag. Nej tack!

Tack och lov hade jag mobben med mig (såklart) och musik-sladden, så då kunde jag lyssna på musik. Min räddning måste jag säga. När vi kom fram möttes vi till lukten av häst skit, och inte nog med det så var det gäggit överallt och man sjönk ner när man gick, plus att jag halkade runt lite hur som helt. Bella var helt tokig som fick komma ut i naturen och hoppade runt och skuttade.

Påvägen hem skulle vi förbi Lands nora för mamma skulle lämna nåt brev, och JÄVLAR vad stora hur det är där. Det är äkta The Sims 2, haha! Inte för att det var första gången jag var där, men det var första gången på dagstid och då såg man ju verkligen.

Har varit inne på olika sidor om piercingar och kollat runt lite om det finns nåt ställe där man kan pierca sig när man är 13 år, men jag hittar ingen. Så om ni vet nåt är det fritt fram att skriva =) Och ja, jag har föräldrars tillåte. Vi hörs imorgon, Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Agnes

Tack för att du skrev ett inlägg. Jag trodde faan att du hade gått och dött under dagen. Haha.

2008-10-19 @ 21:58:37
URL: http://elvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0