Tisdag

Brrr vad kallt det är idag! Drog på mig dunjackan från förra året och "uggs" när jag och Evelina åkte in till stan. Fan vad irriterande det är när tågen är försenade! Men nog om det..

Evelina köpte en väska och "Sex and the city" filmen, som btw är as bra! Efter så fikade vi på Åhlens.
Var bara tvungen att skriva ett inlägg innan jag och Evelina ska ner till centrum och hyra en film som vi ska se med Björn senare ikväll. Jag måste be er om en tjänst.. Ni måste hjälpa mig att rösta på Tokio Hotel till EMA! Även om ni inte gillar Tokio Hotel, så snälla hjälp mig att rösta. Om dom inte vinner så känns det som att det är mitt fel och att dom skulle ha vunnit om jag röstade bara 3 ynka röster till eller nåt sånnt.. Men det är klart, egentligen behöver jag inte oroa mig för jag vet att dom kommer att vinna, men ändå!

Rösta här, taaaack! Jag röstar som en galning, så ni vet! =) Vi hörs senare. Puss och kram ♥

Kommentarer
Postat av: charlotte

aha, okej - fan dig ! :P ;)

2008-10-28 @ 16:34:52
URL: http://oseriosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0