Torsdag

Jag fyller år imorgon! Får konstant ett pirr i magen varje gång jag tänker på det. Jag blir nervös men samtidigt exalterad och sprallig. Känns exakt som när jag tänker på Bill och/eller Tom, jag vet att man inte kan vara kär i någon man inte känner, men i mitt fall är det ett undantag! Även fast jag aldrig riktigt har varit kär, så vet jag att jag är det nu, jag bara vet det! Löjligt jag vet..

Just nu kollar jag på The Hills, äntligen lite avsnitt som jag inte har sett. Iallafall, dansen igår kväll gick bra, även fast jag inte sätter alla stegen perfekt än så vet jag att det kommer att komma snart.
Morgondagens planer är inte så speciella, tänkte bara umgås med människor som betyder mest för mig helt enkelt. Synd att Emma åker till Göteborg imorgon, hon är en av dom som jag skulle vilja fira min födelsedag mest med!
Men jag tror jag skulle träffa Charlotte och Victor, honom har jag inte träffat på jätte länge, och Agnes kanske också skulle med, jag har däremot ingen aning om vad vi ska hitta på, hehe. Sen frammåt kvällen så ska jag Kathy och Agnes (om hon kan), slagga hemma hos mig och kolla på skräckfilm, kanske vi kan hyra en sorglig film också. Me liike! =) hehe

Nu har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra, antagligen slappa framför tvn ett tag och sedan göra lite engelska läxa. Oj, ser nu att det var ungefär en timma sen jag började skriva det här inlägget.. Så går det när man är okoncentrerad och håller på med att snacka med folk på msn och annat. Haha!
Hörs antagligen ikväll, Puss och Kram! ♥


Kommentarer
Postat av: agnes

Jag kan komma, promise! =)

2008-10-09 @ 19:27:22
URL: http://elvins.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: tackar så mycket :D

2008-10-09 @ 22:29:30
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0