Torsdag / Halloween (?)

Lite dålig uppdatering men jag har haft mycket att göra =)
Igår åkte först jag, Evelina och Björn till götgatan runt klockan två kanske, sedan mötte vi upp mamma och vi gick till nåt café och fikade. Eller jag fikade inte, jag satt och halvsov i deras mjuka soffa, jag blir välidgt trött av pillrerna mot allergi. Sedan kollade vi runt i olika affärer, och började sedan dra oss mot tågen, när vi kom hem var klockan runt sju och då åt vi middag osv, kände inte för att blogga. Var även hos optikern på S-tuna c. och det är nu bekräftat att jag ska få läs /och titta på tv glasögon. =) hohoho..

Dagen idag började med en frisk två timmars lång promenad med lilla Bellan, när vi kom hem tog vi det lugnt och kollade på tv, åt etc , haha =) När mamma kom hem åkte jag, Evelina, Björn och mamma till Väsby c. och kollade på jeans och mobil till Björn. Vi skulle ha kollat på glasögon till mig men smart som man är så hade jag glömt mitt recept hemma.. Köpte en kofta från gina tricot och sedan åkte vi hem. Go'a och glada =)

Det är väl Halloween idag (?), iallafall så ska jag, Ewe (Evelina) och Björn kolla på "Fredag den 13" tio över tolv inatt, mihihi spännande! Hoppas den är bra och riktigt nervkittlande. =) Imorgon får vi se om jag får in nåt bloggande eller inte, det kommer vara fullt upp! På morgonen ska vi först in till Väsby c. igen och kolla på bågar (glasögon) till mig, nånting mer var det som jag inte kommer ihåg.  Sedan åker vi hem och vi får se hur mycker klockan blir, här kanske jag kan blogga lite, vid två ska jag, Ewe och Björn till mormor och morfar och umgås och vara sociala, vet inte vad vi ska hitta på  =) Vi ska stanna där hela eftermiddagen och äta middag där, sedan vid halv nio ska vi till täby centrum och då ska vi kolla på bio som mormor och morfar har bjudit oss på, vi ska se "Patrik 1,5" =) Kan inte ladda upp några bilder nu eftersom att bilderna är på den andra datan..

Ciao biaaatches ! Nos vemos .. hehehehe ♥ Kramis


Kommentarer
Postat av: Agnes

Men usch vad avundsjuk jag är på dig, du verkar ha så kul hela tiden. Och sen ska du få glasögon (jag skulle ha fått det för en månad sen men vi har inte råd) och du åker till något kul ställe varje dag. Det här har typ varit mitt sämsta lov, hej kom och hjälp mig.

2008-10-30 @ 23:18:46
URL: http://elvins.blogg.se/
Postat av: Emma } Acira

Ja, absolut! De finns ju här också, men måste ju checka i Stockholm också ju :)

2008-10-30 @ 23:24:05
URL: http://acira.blogg.se/
Postat av: Blowie and Sucky

Du har väl inte missat våran supersexiga sexblogg?

Vi älskar sex och vi vet att du också gör det!



Vi syns hos oss!

Blowie and Sucky

2008-10-30 @ 23:36:58
URL: http://blowieandsucky.blogg.se/
Postat av: emelie

fattar inte vrf ALLA gillar tokiohotel

2008-10-31 @ 03:34:49
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/
Postat av: emelie

jo de har du väl rätt i :p kanske får ta och ge dom en chans :p föresten hur fick du ipoden på dn blogg? kram

2008-10-31 @ 13:25:17
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/
Postat av: emelie

okeej a de ska ja göra, har du tips på några låtar jag ska lyssna på ? okeej tack så mkt :) kram

2008-10-31 @ 14:02:28
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0