Torsdag

Sitter nu framför tvn och kollar på The Hills som vanligt, var nyss ute med Bella och hade det roligt bland alla höstlöven! haha. I like to play ;)

Det är en grej jag har funderat väldigt mycket över i de "nya avsnitten" i The hills, Heidi måste ju ha opererat läpparna, för det är nånting med henne som inte är sig likt (sen första säsongen.) Jag har kollat på The hills till och från men så har jag alltid den senaste tiden sett att det är nåt som inte stämmer.. 

Och en till grej jag har märkt är att ibland när jag skriver blogginlägg så har jag väldigt svårt att få ihop meningarna, asså så att det inte låter svammligt (det är ofta att jag pratar lite så.) Men om nu meningarna inte sitter riktigt på exakt rätt ställe och så vidare, så får jag be om ursäkt, och ni får helt enkelt se själva hel heten i det jag skriver. Haha! 

Imorse hade jag sovmorgon (som jag kanske redan berättat i det förra inlägget?)  och då tänkte jag ta mig lite tid till att skriva ett litet blogginlägg, bara för er skull. Och precis när jag har skrivt klart allt och ska lägga in en lite små sexig video på Bill und Tom så stängs hela jävla datan av. Snacka om att jag vart irriterad. Hehe!

Tror att middagen är klar nu, puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Agnes

haha, sånt händer alla ;)

2008-10-16 @ 18:56:05
URL: http://elvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0