Tv mys

Just nu kollar jag på Ugly Betty, ett riktigt spännande avsnitt, faktiskt! Egentligen hade jag slutat kolla på det, men sen hade jag ändå inget annat att göra så jag kollade lite, och fastnade! Påminnde mig om värsta skräckfilmen när den ena tjejen hade tänt massa ljus och gjort en hel väg av dom. Jag tror faktiskt att Daniel kommer att bli kär i Betty, haha geek !

Idag har det inte hänt något roligt i skolan, spanska provet gick väl sisådär .. Hehe! Jo men nu kom jag på att jag hade ett litet samtal med skolsyster och skolläkaren, så min mamma kom till skolan och vi pratade om matten och dyskalkyli, och det ledde ärligt talat ingen vart. Jag berättade bara att jag har haft problem med matte i stort sett hela min skol gång. Och nu när jag går i högstadiet så börjar man liksom ta det lite allvarligare eftersom att det blir svårare och svårare. Men dom berättade att om ca 18 månader så kommer jag få en tid hos en läkare, som sedan följer till en tid hos danderydssjukhus.. Låter lite creepy eftersom att jag inte har så bra minnen från sjukhus, men det är nog inte så farligt längre, hoppas jag..

Men nu ska jag bege mig till despertade house wifes och äta lite äppelpaj, mums!
Hörs imorgon älsklingar, hadet bra! Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Klara

Hej ! assåe jag gick på din dans om du krm ihåg det? Klara, kort.. på discodans förra året, när vi vah mongos, ajja, skulle bara säga att jag tycke det är DÖÖ coolt att du också gillar tokio hotel.. jag älskar nämligen dom ! hör av dig ! :D <333

2008-10-08 @ 17:28:49
URL: http://klau.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0