I-LOVE-TO-LAUGH

Fan vad svårt det är med rubriker! Tycker inte ni det ? Hej förrästen, sitter nu hemma hos Agnes och Svea ligger här brevid! (Mycket tjat om lilla Svea, men hon är bara för mycket. Sockersöt)

Idag när vi var ute på en liten promenad hittade vi ett par glasögon liggandes utanför nåns hus som vi hade lite kul med. haha. Och nej vi satte inte på oss dom men vi höll dom intill våra ansikten. Det ser ut som två weird pics, men det är våran humor.. Hehe, jag har bra humor tycker jag, det är viktigt att skratta mycket och kunna få någon att skatta. Det är därför jag och Agnes är så bra vänner, vi kan få varandra att skratta tills vi ligger och gråter. 

Ja, här kommer då vilt levande bevis på våran humor. Jag höll på att garva ihjäl mig när jag skulle ta korten på Agnes! 





Så vad tycker ni, skulle vi passa i glasögon? haha.  (obs!) vi spärrade upp ögonen, och jag drog på mitt "förvånad" uttryck, så tro inte att jag är seriös och att jag är värsta stel, för i själva verket höll jag på att spricka av skratt, det är bara jag som är så bra skådespelare! ;) Nu ska vi dra hem till mig en snabbis och hämta lite grejer inför natten.
Tror det här blev sista inlägget för ikväll, men vi hörs som vanligt imorgon, då jag ska träffa några gamla vänner till familjen, kulkul =) Puss och kram! ♥

Kommentarer
Postat av: julia.

haha! vilka roligt bilder!

2008-10-26 @ 11:53:42
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: SANNA

söt blogg! Jag gillar också th! (:

2008-10-27 @ 13:04:37
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0