Change is good - at least i think so

Idag hade jag aktivitets dag i skolan. Hade hundpromenad (haha) med Jennie, Karro och Amanda. (plus många fler)
Bella blev lite rädd för alla stora hundar men efter ett tag blev det lugnt igen. Jag och Jennie fick sällskap av Jerker och Christian nästan hela vägen, så det var inte tråkigt precis =)

Just nu har jag ganska ont i halsen och jag badade nyss för att jag frös så mycket innan, och jag somnade!!
Det är ju fan farligt.. Men jag sov inte helt, utan jag var ändå medveten om vad som hände, men när jag vaknade kändes det som att jag hade sovit. Har ju trots allt gått ca 4 timmar idag så det är klart jag var trött. Är det fortfarande men det är bara bra för då betyder det att jag kommer att kunna somna ikväll. Skriver snart puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0