Confused

Tror inte att jag har bloggat sen i torsdags eller fredags. Men min helg har varit väldigt hektisk!
I fredags såg vi ju "I Taket Lyser Stjärnorna", och den var jätte sorlig, alla grät förutom Charlotte. haha! Hade dock förväntat mig mer av den, eftersom att jag läst boken. Men böckerna är alltid bättre än filmerna då man inte kan få med allt som händer i boken i filmen.

När vi var i kista innan bion så händer det lite grejer mellan oss och ett annat "tjej-gäng". Så det kan gå!
De ville ut och slåss pga av att de hade kallat Charlotte kines från första början, och när Charlotte går efter dom och säger en klockren komentar tillbaka så får hon spel! Som tur var drog pojkvännen bort henne men Charlotte han få en lätt smäll på sig, sedan kommer de tillbaka med dubbelt så många kaxiga tjejer som ville ut och slåss. De var sjuka i huvudet och det hade inte förvånat mig om de hade dragit ur en kniv ur deras fjällräven och hotat oss. De var ju förfan 16-17 år och ger sig på ett par 13 åringar. Patetiskt!

Igår så var min mamma och pappa på standup komiker grej på Raw inne i stan. Den började halv 11 och slutade runt halv 1, så de skulle inte komma hem förrns 1 på natten.
Så passade jag på att bjuda hem några tjej kompisar, så Charlotte, Madde, Elin, Jennie och Frida kom hem till mig runt 8. Emma kom efter ett tag också. När klockan var 12 hade de flesta dragit hem, bara Charlotte och Jennie var kvar hemma hos mig och min bror hade också massa kompisar, så det var kaos. Jag kan inte säga mer vad som hände men det var kul, haha! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0