Here we go again.

Kände verkligen inte för att gå till skolan imorse, men det är ju ingen "ny" känsla precis..
När vi hade lunch rast och skulle gå från matsalen till våran port (eller vad man nu ska kalla det) så var det ganska halt ute och jag vet inte vad jag och Charlotte höll på med men vi ramlade iallafall (surprise, huh?) och hon kom då över mig som slår i knät i marken och vi kan inte sluta skratta. Charlotte fick iallafall landamjukt tillskillnad från mig , haha!

När vi kom in så märkte vi att det blödde mycket och det hade GÅTT HÅL PÅ MINA 1 VECKAS NYA JEANS (!!!) så vi tog plåster och jag fick en aning panik. Haha men jag får gå till en "hål-lagare" som kan fixa mina byxer för på de här vill jag inte ha hål. Det är inte så stort som tur är. Men jag har en liten plan. Jag kanske kan klippa av jeansen till sommaren för det är på rumpan och på framsidan högst upp som de är som snyggast. Då får jag alltså ett par snygga jeansshorts =) Ibland är jag bara för påhittig va? hehhehe.. Puss, ska kolla på Vänner medans mitt hår torkar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0