I deside the rules, and you play after them.

Jag är ju sämst på att uppdatera. Men somvanligt så blir jag lite extra upptagen på helgerna. I fredags fyllde min älskling Madeleine 14 år så efter skolan gick jag, Jennie och Amanda hem till henne och tog det lugnt, senare på kvällen så åt jag, Madde, Jennie, Amanda, Elin, Emilia och Frida på pizzerian. Efter var vi ute ett tag och gjorde inte så mycket, det händer ju inte dirket något kul på kvällarna här så.. Sedan gick vi hem till Frida och hade det jätteroligt. Orkar inte berätta vad vi gjorde för det var väldigt mycket. Jag och Emilia skämde ut oss totalt men vi får se hur mycket på måndag, haha (imorrn.)

I Lördags så åkte jag, Madde, Elin, Jennie och Amanda till stinsen. Jag köpte en tröja på ginatricot, ett bodybutter på The Body Shop (kärlek.) och en hemlig påse där också. I den hemliga påsen var 2 st shower gel som lucktar jätte gott, en mysig handduk och en ögonskugga. Allt det för 49 kr =) Efter gick vi till donken såklart, heheehe...

Sedan var vi hemma hos Madde, gick sedan hem och åt middag, sen kom Jennie, Elin och Madde. Det visade sig att Amanda hade feber så hon kunde inte komma.. Vi gick ner och hyrde film, det tog väldigt lång tid, och sedan på vägen hem gjorde vi lite hemligheter, hahaahhah! Nej, men man vet aldrig vem som läser ens blogg så därför kan jag inte säga.

Fortsättning kommer. Ska in i duschen och sedan har vi gäster. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0