I don't want to be the girl who has to fill the scilence..


Det här är vad jag har sysselsatt mig med den senaste timmen. Kollat på kläder från gina tricot. De har ju vissa grymt snygga kläder där och massa som man vill köpaköpaochköpa. Men nackdelen är att det är en såpasst vanlig och billig affär så ena dagen har man köpt en tröja och känner sig unik&fin och nästa så går alla runt med en sån. Menmen..
5. har jag redan men jag ville bara visa er den eftersom att jag köpte den igår, och jag testade även 4 (den är mycket finare på riktigt) men de hade inte XS som jag måste ha, och medium var absolut för stort.. Tråkigt, men får åka in till stan eller kista någon gång i veckan och kolla om den finns där. =) (Jag vill ha alla de där plaggen plus ett x antal mer hehehe)

Har världens huvudvärk, min bror har bytt skärm på den här datan så den är jätte stor, och det känns obehagligt. Mest för att jag är ovan vid stor dataskärm men det är den vita bakgrunden på allt som lyser, och det är det som stör mig så mycket.. Måste ta en promenad snart med Bella, jag har inte varit ute på hela dagen, antagligen andledningen till min headacke..

Inget matte pluggande har det blivit idag heller eftersom att jag inte ens hade böckerna med mig.. Fuck!!
Har ju omprov imorrn, men det är bara på några tal så jag hoppas ändå att det blir bra. =) Lite nervös är jag för om det inte blir bra nu så kommer min matte lärare Lyran inte bli så glad.. Omg! hihihii

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha, vi kommer se likadan ut. Jag har ju nummer fem och jag ska köpa nummer 4, antagligen. Hehe... skitsamma, vi umgås ju inte särkilt mycket i skolan så det kommer inte märkas.

2009-02-01 @ 21:32:32
URL: http://elvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0