It might be destroyd forever

Har inte uppdaterat på jätte länge.. Har inte haft något "bloggsug" och då är det ingen ide att blogga.

I fredags var jag med Charlotte och Victor och vi gjorde lite ALLT MÖJLIGT, så jag orkar inte berätta om allt.. Vid ett så satte vi på en film men efter ett tag så sov vi alla i victors sköna soffor. När klockan var kvart i 3 så gjorde vi oss iordning
och vi somnade runt 4. Vi gick upp klockan 1 och åt frukost vid halv 3. Vi kollade på en film och vid 4 så åkte Victors familj iväg och vi fick hem en hund vid namn Skipper som vi skulle passa några timmar.
En riktig kåtbock måste jag säga! han juckade mot Victor exakt hela tiden, men Victor hade konstigt nog inget emot det.. haha!

Vi kollade på ytterliggare 2 filmer och gick ut med Skipper, vi orkade däremot inte hitta på något på kvällen eftersom att vi var så himla sega och osminkade osv så det blev inget med det. Vid halv ett gick jag hem och satte mig vid tvn och kollade på någon film, gick och la mig vid halv 2 och faktiskt runt 2. Trodde att jag skulle vara jätte pigg men som tur var var jag inte det.

I går (söndag) så åkte jag, Charlotte och Victor till kista och var där och kollade runt i massa affärer, köpte en mascara.
Åkte hem till Charlotte och kollade på One tree hill och lite av Gossip Girl, gick sedan hem och åt middag sedan slappade jag heeeela kvällen. Så skönt!


Idag vaknade jag runt nio (congrats till mig) och duschade för att piggna till. Gjorde mig iordning och åkte till Emma där Karro och Kajsa redan var. Vi mötte Charlotte på tåget påväg mot stan för att kolla runt lite. Sedan åkte vi alla hem men jag och Emma gick av vid Karlberg. Eller Emma gjorde det iaf. Det var så himla fullt på tåget så det var bara Emma som kom ut ur tåget. Precis när jag skulle putta bort ännu en sur tant så stängs dörrarna.. Jag får panik och går bort till de andra, väntar på att vi ska komma till Solna och gå av där. Det gjorde jag och tog sedan ett annat tåg mot Karlberg. Jag och Emma möttes och gick vidare mot teatern. Vi kom en halv timme försent men det gör aldrig något. haha! =)

Agnes var här nyss och hämtade lite grejer. Känns som att det var evigheter sen vi träffades men det var det egentligen inte, hehe! =) Nu har jag skrivit jättelänge så jag avslutar. Punkt! (Jag var ledig idag)
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0