It's going wrong, all wrong!

Kom ut ur duschen för ett tag sen, väntar nu bara på att mitt hår ska torka..

Teatern idag var rolig, jag tycker inte att det är läskigt eller pinsamt att stå inför en stor grupp och prata osv, tycker att det är tvärtom, väldigt kul! =)

När vi är påväg nerför trappan i Karlbergs station ner mot tåget så snubblar Emma i mitten av trappen (där det är som en platta ni vet) och ligger kvar ett tag. Massa folk står och tittar och jag plockar upp hennes väska och mobil hon tappat efter att jag frågat hur det är, hon har haft problem med hennes hjärta och vi är rädda att hon svimmade av lite. Hon kom inte ihåg något efter att hon ramlat, bara att vi hade gått i trappen men inte precis när hon ramlade och varför. Orkar inte förklara men är lite orolig för henne.. Ska ringa henne snart igen och fråga hur det är. Pratade med henne för en stund sen och då hade hon bara ont i ryggen och benen.


Haha, detta gjorde Emma (till vänster), jag ( i mitten) och Charlotte (till höger) en natt, klockan var väääldigt sent och vi tog en tusch penna och började rita på varandra. Ingen fick se vad man fick i sitt eget ansikte och det vart så grrryyymt fult. Skrattade så mycket så jag fick ont i magen.. Ett kul minne iaf!!

Där var jag blond, jag hade bara färgat några gånger och inte så fint resultat som ni ser..



Mig hittar ni i mitten med det blonda håret. Och blondare ska det bli ... Där var jag dock fjortis (ja, ni ser ju kladdet på läpparna) Åh saknar mitt låånga hår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0