Poor little girl..

Seeeeg uppdatering men jag har varit så trött idag!

När jag kom hem åkte jag och min pappa till stinsen och jag köpte ett par jeans, en vanlig svart tajt långärmad tröja, en dreammatte mousse foundation och ett mörkt puder som jag använder som rouge =)

Ännu en till klumpig grej av mig har hänt idag. Jag stod och höll i ett tvättmedel, smart som jag är har jag inte stängt locket och gissa vad som händer?!
Jag tappar hela tvättmedlet ut över badrumms golvet så jag får sitta där i minst 15 minuter och "torka" upp allt. hahaha!


Idag blev det bestämmt att jag, Madde och Emilia tror jag ska i oktober pierca oss i naveln. Det är perfect då eftersom att då får piercingen tid att läka och alla tre har fyllt 14 =) YEEEES!


Orkar inte skriva mer nu, lägger upp lite bilder från igår. Puss!



Emma, Charlotte och jag fikade lite nere vid stationen innan gympan..




Amanda sötnosen.


Kommentarer
Postat av: Agnes

ååh, visa bilder på det du köpte! :)

2009-02-04 @ 21:17:13
URL: http://elvins.blogg.se/
Postat av: Agnes

Svar: Okej ;)

2009-02-05 @ 07:15:35
URL: http://elvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0