Words wont bring me down..

Sitter och lyssnar på musik nu, har varit hemma ett tag sen och jag tänkte börja med att säga att jag nog ligger på top 5s världens (i allafall Sveriges) mest klumpigaste människor..

När jag, Charlotte och Elin gick tillbaka till skolan från gympa hallen så är vi precis utanför musik salen där några killar står, till höger om oss står en klass och jag vet inte vad dom gör men precis när vi går förbi alla så snubblar jag till och vips så ligger jag på marken och as garvar. Sånt kan nog bara hända mig.. Har nu höjt mig från att vara 7/10 klumpig till 10/10 klumpig! Menmen det är väl roligt när andra klantar sig.. haha!

När jag kommer hem så ska jag värma något litet i micron, kommer inte ihåg vad det var men det spelar ingen roll, och jag kör på för fullt och sätter på 5an i 2 minuter. Efter1 minut så börjar det komma grå/svart/svagt grön rök från micron som luktar skit.. Det tar för mig minst 20 minuter att få ut all rök ur huset, och brandlarmet, ja den slängde jag ut i snön så den skulle sluta pipa... Minns för nån månad sen då jag råkade bränna fast en macka i locket som man sätter över tallriken. Locket hade då smällt.. hahahaha så det kan gå! =)


Utsikt från Åreskutan när jag och min familj var där med Agnes familj. Man kan ju inte påstå att jag inte var rädd, eller att vi var långt nere på marken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0