All tears are over.

När mamma kom hem frågade hon mig och jag och hon skulle åka och simma efter middagen, jag var först lite tveksam eftersom att jag är så himla lat, men sedan så nappade jag. Efter att jag slutade på fotbollen har jag inte tränat ETT ÄNDA! Jag som tränade ganska mycket förut.. Så det kan bli =)

Imorgon är jag ledig från skolan, ganska skönt, men med tanke på att jag ska på begravning är det inte lika kul sen eller hur? Men jag är inte så ledsen, kanske kommer det några tårar imorrn, men inte mer. Har redan haft min sorgliga stund då jag tänkte på farfar, alla tårar är slut! Och jag har insett att han var så himla gammal och alla dör ju någon gång. Han levde ett lyckligt liv, vääldigt länge!

Nej, nu ska jag och mamma bege oss mot simhallen och bränna lite kalorier såhär efter middagen =) Souns good, don't u think? Love

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag har inte bilderna på den här datorn och det blir dålig kvalité på bilden om jag tar dem bilder jag lagt upp eftersom de är så små. Men jag ska fixa det så fort jag får tag på dem.

Men bara så du vet så kan folk fortfarande ta bilderna när det står ditt namn där, det är bara att beskära bilderna så att namnet inte syns ;) och om man har som inställning att andra inte kan kopiera dina bilder så kan de fortfarande trycka på print screen och spara... Men man kan ju alltid göra det jobbigare än vad det redan är... :)

2009-01-09 @ 15:57:34
URL: http://elvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0