Be yourself, and everything will be alright.

Kom hem från skolan för ett tag sen, satte mig vid tvn och tog sedan en sax och klippte hål på mina tights.. Haha jag såg en bild på Miley Cyrus där hon hade en skitsnygg outfit. Kanske inte den ultimata, men den var helt ok! Så jag inspirerades lite av henne faktiskt..

Nu funkar det inte att ladda upp bilder, men jag kommer lägga upp en bild på henne senare, tar sedan en bild på mina tights när min kamera är färdig laddad. Hålen är vääldigt stora men jag tycker det är skitsnyggt. Har just nu på mig dom, ett långt, svart linne och en TH tröja. Jag gick ner till min bror som jag ibland brukar "rådfråga" om kläder. Om det ser bra ut osv, eftersom att han är kille så borde ju han kunna säga till om vad han vill se på tjejer, (kanske inte hans lillesyrra då menmen) jag brukar oftast köra på det jag vill ha på mig själv men ibland så. Iaf då gick jag ner till honom och visade och sa mer, ι Titta vad jag har gjort med mina tights!! Är det inte coolt?! ι och ler as mycket, då säger han ι Om du vill bli kallad emo så! ι, jag sa ι Men jag är inte emo!! ι, då säger han ι Om du har de tightsen så blir du nog det.. ι.

Men jag tänker denna gång inte lyssna på hans åsikt utan göra som jag själv vill. Kommer att bli skit snyggt med det jag har på mig nu, ett par käng/klackskor och lite små lockigt hår (inte krulligt utan långa, slarviga lockar). Så imorgon får jag bli berädd på att bli kallad emo i guess?! (haha) Men sen när började jag bry mig egentligen. Jag behöver inte bevisa för några töntiga fjortisar i min skola vem jag är. Olala vilken bra inställning jag har! =) Oj, ganska långt inlägg, knappt så jag själv inte orkar läsa igenom det med min jobbiga textstil. Haha! Vi hörs. Love

Kommentarer
Postat av: dalia

de låter skit fina!! får väl se om de är det imorgon :)<33

2009-01-20 @ 20:07:22
URL: http://bloxda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0