Crazy thought

.. Men inte på begravningen! 
Vi köpte blommor innan själva begravningen, och alla var tråkiga och tog röda rosor. Jag frågade om något glatt och blommtjejen tog fram en knallgul ros. Den var as cool! haha, jag förstår inte tanken med att vara tråkig.

Vill helst inte dela med mig av mina begravnings tankar då jag inte vill att nån snor mig tanke (haha..), men jag har nu berättat för min mamma att jag vill ha 3 av Tokio Hotels låtar. Dom finaste och mest betydelse fulla (enligt mig), då skulle jag vilja ha: Ich Bin Da/An Deiner Seite, Spring Nicht och Hilf Mir Fliegen.
Jag vill inte att folk ska vara ledsna på min begravning utan dom (bara min mamma, pappa och bror som får komma) ska istället vara glad för min skull och tänka på mig. Tanken av mig ska göra dom glad. Såklart får dom sörja, haha!
Men, bara min mamma, pappa och bror får komma på begravningen, sedan efter ska alla som kände mig komma. ALLA! =) I mitt liv har jag som mål att sprida glädle och få folk att skratta. Våga göra bort mig. haha =)


Jag har ju tjatat om mitt rum i flera dagar och jag har heller inte berättat vilken färg det blev, och jag skrev ju i inlägget innan att jag skulle lägga upp bilder, så nu kommer några bilder på mitt rum! =) Är så nöjd.








Bilderna är tagna av Agnes. Och, fotöljen ska bort inkl. kläderna på den som ska in i tha wardrobe! haha..

Efter middagen ska jag träffa Agnes och vad vi hittar på blir ett senare problem. Vi har ändå alltid kul så det spelar ingen roll =) Love


Kommentarer
Postat av: Agnes

Men röda rosor är inte tråkigt (?) :P Det är bara att röda rosor är väldigt väldigt väldigt vanligt och klassiskt val, och står för kärlek. Jag tycker att du gjorde ett bra val med färg, gula rosor är jättefina :) Det finns en stor gul ros som heter Agnes-ros förrästen :)

2009-01-09 @ 18:33:59
URL: http://elvins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fint ditt rum blev åsa! :)<3

2009-01-13 @ 17:26:36
Postat av: Åsa

Tack så mycket =) Är väldigt nöjd.

2009-01-14 @ 18:40:13
URL: http://reeadme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0