Did you even know? ..

.. Att det är 1 år sedan våran favorit joker gick bort?
Heath Ledger, jag kan verkligen inte förstå att en såpasst ung person är död! Såklart är det många unga som dör (tyvärr..) och som kanske inte uppmärksammas på samma sätt. Men jag kan bara inte fatta att ena dagen sitter man i soffan och kollar på t.ex "Casanova" och andra dagen är han död. Nu känner jag ju inte han och det vore ju dubbeltdubbeltdubbelt så mycket värre om det varit någon nära till mig.
Men jag är bara så van vid att se honom på film så man kan inte förstå att han verkligen är död! Usch.
Hoppas att döden är trevligt iallafall! =) ..


Ser han inte lycklig ut här? ..

Kommentarer
Postat av: dalia

så jävla synd...:/ tänkte inte alls på att det redan gått ett helt år.

2009-01-23 @ 21:13:32
URL: http://bloxda.blogg.se/
Postat av: Nailaholic

Oj, har det gått ett år!

2009-01-29 @ 20:03:05
URL: http://manikyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0