Do you beleive it? Do you feel it?

Det går tydligen inte att ladda över bilder till den här datan jag sitter vid. Men då har jag iallafall lärt mig en ny sak =) Får byta dator imorrn och visa er hur tightsen blev. Och det är nåt strul med bloggen så jag kan heller inte visa er Miley bilden. Men så är det, så ni får helt enkelt vänta till imorrn.
Tror inte att det är någon brådska.. haha!

Nu ska jag nog gå och lägga mig. Eller jag ska kanske säga först ta bort sminket och fixa huden, som tar ca 20 min, sen måste jag läsa lite i "I Taket Lyser Stjärnorna". Den har precis haft förhandsvisning och när den kommer ut på bio ska nog jag se den. Den verkar faktiskt bra, men ofta är inte böckerna och filmerna lika. But we'll see! =)

Fan, jag vet inte vad jag ska ha för tröja imorrn.. Det är faktiskt det jag brukar sysselsätta min hjärna med när jag ligger i sängen och försöker sova. T.ex vad ska jag ha på mig imorrn, i övermorrn osv. Sen brukar jag alltid tänka mig vad jag skulle vilja ha om jag inte hade några alls gränsen inom pengar, om jag var designer vad jag skulle göra för kläder och sånt. Helt enkelt brukar jag tänka på kläder och accesoarer. Jag vet ganska drygt, men det är kul för man kan ju göra som man vill. Bara lägga till eller radera, precis vad man vill! =) Fun house ..

Vi hörs imorrn som vanligt. Love

Kommentarer
Postat av: dalia

dina tights va skit snygga :D<3

2009-01-21 @ 17:55:03
URL: http://bloxda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0