Everything I do, I do it for you.

Har absolut inget vettigt alls att skriva. Har inte gjort mycket idag, gått en promenad, kollat på Vänner och bara.. Vandrat runt i huset känns det som?! Haha.. Nej men det är ganska kaos här hemma för min bror ska till Sälen imorrn, så alla springer runt (förutom jag dåra som sitter vid datan och slappar..) och letar efter en vante hit, och en socka dit..



Meeen hallåååå, varför har inte jag fååttt heem en sååån lixxxoom?!?!
Nej, men ser du vem det är? =) Undra vart man kan får tag på sånna? ;)

Kommentarer
Postat av: josephine

sv: haha okej vad kul att höra att någon är mig lik i sättet :D tack för kommentaren :D

2009-01-02 @ 18:32:57
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0